Hur du returnerar produkter
Viktig information innan du returnerar varor
- Vi använder oss av tjänsten Cycleon för att returnera varor.
- Begäran om retur görs i Cycleons informationssystem, dvs. utanför vår e-butik.
- Kunden kan när som helst själv hantera returen på nätet, man behöver inte kontakta vår kundtjänst. Tjänsten är tillgänglig dygnet runt.
- Kunden betalar returkostnaderna. Priset är € 6,86 per retur.
Returprocedur
Logga in på portalen
Kund med konto:
Logga in, leta upp din beställning under rubriken "Mina beställningar" och klicka på "Retur"-knappen.
Kund utan konto:
Öppna återgå till portal, skriv in ditt beställningsnummer och ditt postnummer, klicka på "Retur"-knappen.
Beställ din retur
Välj den vara/de varor som du vill returnera. Välj orsak till returen. Välj närmsta inlämningsställe. Slutför betalningen och skriv ut etiketten.Skicka paketet
Placera de oanvända produkterna i den ursprungliga, intakta förpackningen/påsen med den ursprungliga streckkoden/märkningen.
Lämna in paketet till ditt önskade postkontor/bud tillsammans med den utskrivna etiketten.
Invänta information om återbetalning
När vi har mottagit varorna kontrollerar vi dem och informerar dig via mejl om återbetalning.Återbetalningen behandlas inom 14 dagar.
Villkor för returer
- Du kan returnera varorna inom 30 dagar.
- Varorna måste vara i sitt ursprungliga skick, oanvända och i originalförpackningen tillsammans med sina ursprungliga etiketter.
- Om du behöver en annan storlek eller färg, gör då en ny beställning. Det går inte att byta.
- Om dina varor är skadade när du får dem, informera vår kundtjänst inom 24 timmar via telefon eller e-post så tar vår kundtjänst hand om returen.